ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ 2020- 2021

1) Οι επιτυχόντες των Πανελλαδικών εξετάσεων που ολοκλήρωσαν την προεγγραφή τους μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υ.ΠAI.Θ. πρέπει να πραγματοποιήσουν τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας στη Γραμματεία του Τμήματος, αποστέλλοντας τα παρακάτω δικαιολογητικά από την Δευτέρα 05-10-2020 έως Δευτέρα 12-10-2020 μόνον μέσω ταχυμεταφορικής εταιρίας (courier)/ ταχυδρομείου τα παρακάτω συμπληρωματικά δικαιολογητικά:

  1. Αίτηση (Υπόδειγμα Αίτησης) (θα πρέπει να είναι θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής από ΚΕΠ ή άλλη Δημόσια Αρχή)
  2. Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής (υπογεγραμμένη) που υποβλήθηκε στο Υ.ΠΑΙ.Θ.
  3. Μία πρόσφατη έγχρωμη φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας
  4. Απλό, ευκρινές φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας (Α.Δ.Τ.) ή διαβατηρίου
  5. Πιστοποιητικό Γεννήσεως (Μόνο για τους άρρενες όπου θα φαίνεται ο αριθμός μητρώου αρρένων απαραίτητος για την αναβολή στράτευσης).

στη διεύθυνση: Γραμματεία Τμήματος Χημείας, ΣΘΕ, ΔΙ.ΠΑ.Ε., Πανεπιστημιούπολη Καβάλας, Άγιος Λουκάς Τ.Κ. 65404 Καβάλα, Τηλέφωνο: 2510462143, Fax: 2510462348.

2) Oι Βεβαιώσεις Σπουδών ή/και άλλα Πιστοποιητικά (π.χ. στρατολογίας) θα χορηγούνται κατόπιν αίτησης του/της φοιτητή/τριας μέσω ΚΕΠ ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (mail) από τον προσωπικό λογαριασμό του φοιτητή (που έχει δηλώσει στο Υπουργείο κατά την εγγραφή του/της) στη διεύθυνση info@chem.ihu.gr προκειμένου να διεκπεραιωθούν ταχύτερα. Και στις δύο περιπτώσεις, οι Βεβαιώσεις Σπουδών και Στρατολογίας θα εκδίδονται μετά τη Δευτέρα 19 Οκτωβρίου 2020. 

3)  Το username για ενεργοποίηση των λογαριασμών θα σταλεί στο e-mail του/της φοιτητή/τριας και πρέπει να ενεργοποιηθεί τουλάχιστον 3 ημέρες μετά την παραλαβή του. Με τον παραπάνω κωδικό οι φοιτητές θα έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία της Ηλεκτρονικής Γραμματείας όπου θα δηλώνουν, κατά τις ημερομηνίες που ανακοινώνονται από το Τμήμα:

  1. τα μαθήματα (δηλώσεις μαθημάτων θεωρίας και εργαστηρίου που είναι ανεξάρτητες από τη δήλωση του μαθήματος στο e class) που επιθυμούν να παρακολουθούν κάθε εξάμηνο
  2. θα δηλώνουν τα συγγράμματα (βιβλία) που επιθυμούν (και έχουν οπωσδήποτε δηλώσει τα αντίστοιχα μαθήματα) κάθε εξάμηνο στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.eudoxus.gr
  3. θα κάνουν αίτηση για έκδοση ακαδημαϊκής ταυτότητας (πάσο) στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://submit-academicid.minedu.gov.gr
  4. θα μπορούν να ενημερώνονται για τη σπουδαστική τους κατάσταση και τη βαθμολογία τους και να κάνουν αίτηση για πιστοποιητικά σπουδών.

4) Η επικοινωνία με τη Γραμματεία του Τμήματος Χημείας, δεδομένων των επιδημιολογικών συνθηκών που επικρατούν, θα πραγματοποιείται πρωτίστως με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο:  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.  και κατά δεύτερον με τηλέφωνο: (+30) 2510 462143, 396. Στη Γραμματεία θα προσέρχεται ο φοιτητής/τρια αυστηρά για υποθέσεις οι οποίες δεν μπορούν να επιλυθούν με τους 2 παραπάνω τρόπους και οπωσδήποτε κατόπιν ραντεβού. Η ΧΡΗΣΗ ΜΑΣΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΟΤΑΝ ΕΙΣΕΡΧΕΣΤΕ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ

5) Οι φοιτητές του Α' εξαμήνου δηλώνουν μόνον τα μαθήματα του Α' εξαμήνου (30 ECTS), σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος, σε ημερομηνίες που θα ορίσει το επόμενο χρονικό διάστημα με ανακοίνωση η Γραμματεία και ανεξάρτητα από το τι δηλώνεται στο e class του μαθήματος. Οι φοιτητές που επιθυμούν διακοπή/αναστολή σπουδών για κάποια εξάμηνα πρέπει να κάνουν μια Υπεύθυνη Δήλωση του νόμου 105 (ν. 1599/86) ζητώντας τη διακοπή σπουδών τους για όσα εξάμηνα θέλουν (όχι όμως περισσότερα από 8), μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής τους. Οι φοιτητές που διακόπτουν τις σπουδές τους χάνουν για τα συγκεκριμένα εξάμηνα τη φοιτητική τους ιδιότητα (παραδίδουν το πάσο και δεν δικαιούνται βεβαίωση σπουδών.

Copyright © 2020 | Τμήμα Χημείας - Σχολή Θετικών Επιστημών - Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδος

Search